טיגון ביצה- קליפה וחיידקים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שאלה אולי קצת מוזרה. כשאני מטגנת ביצת עין (משני הצדדים), לפעמים בזמן השבירה של הביצה לתוך המחבת, נופלות חתיכות קטנות של הקליפה. לא תמיד אני מספיקה לאסוף את החתיכות וזהן מתערבבות עם הביצה. צריך לזרוק את הביצה או שלא קריטי אם חתיכה, שתיים, קטנטנות, נופלות פנימה. בכל זאת אני מטגנת ואני מניחה שהחיידקים מושמדים? תודה רבה.
שכחתי להוסיף שהרבה פעמים הביצים שקונים בסופר מכוסות בצואת תרנגולות ומכאן שאלתי. תודה רבה.