מה נחשב לחום?
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר חודש וקצת יש לי חום מעל 37, לא עולה מעל 38. לפעמים הוא עולה ל37.8 אבל רוב הזמן הוא 37.2. (אני עוקב אחריו לפי הוראות הרופא). השאלה שלי האם זה בכלל נחשב לחום? אין תחושה לא טובה שמלווה אותו. עברתי צילום חזה, אולטראסאונד בטן ובדיקות דם והכל תקין. הרופא אומר שמה שנותר זה רק לעשות סיטי אבל אני חושש שזה קצת מיותר... כדאי לעשות אם אני מרגיש בסדר?
לקריאה נוספת והעמקה
מתנצל על התשובה המאוחרת חום אנחנו מגדירים מעל 37.8 צפונה קשה לי לענות ולייעץ האם לבצע את בדיקת ההדמיה כי לא בדקתי אותך פיזית ואני לא מעורב בתהליך הבירור עד כה אני ממליץ שתתיעץ שוב עם רופא המשפחה בהצלחה