טחורים פנימיים וחיצוניים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 62 בריא בדרך כלל ,לפני 14 שנה עברתי ניתוח טחורים פנימי וגם חיצוני לפני 6 חודשים הבחנתי בדימום בצואה ויצאות לא מוסדרות ואי התרקנות מלאה רופא המשפחה הפנה אותי לבדיקת קולנוסקןפיה השנייה במספר תוך 5 שנים הרופא ידע לסיפר שהטחורים אכן נמצאים פנימיים וחיצוניים אני לא יחסתי לזה חשיבות וכעבור כמה ימים לא הרגשתי כלום והדימום נפסק לגמרי. מזה שבוע חזרו אלי הסימפטומים כניסה בתדירות גבוהה לשירותים , יציאות קשות, דימום ולפעמים רירי וכאמור אי התרקנות מלאה של הצואה. האם זה חולף? מה אפשרויות הטיפול? מה ההמלצות שלך? זה ממש מפריע לאיכות החיים שלי
מצטער על התשובה המאוחרת לצערי טחורים זה לא תחום ההתמחות שלי-אני ממליץ על פנייה לפורום כירורגיה בהצלחה ובריאות שלמה