כאבים בחזה כחצי שנה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בן 24 ולפני בחצי שנה בערך התחיל לי מן כאב מציק בחזה, קצת דוקר. עשיתי בדיקת אקג, בדיקת דם שבודקת לב, צילום חזה וכל אלו יצאו תקינות. בזמן האחרון זה מרגיש שיש כאבים באזורים שונים בחזה, לפני זה היה במקום אחד (בעיקר בשמאל החזה) ועכשיו יש מידי פעם גם כאב בימין החזה ובמרכז. כשאני נוגע נגיעות חלשות במרכז החזה באזור העצם זה גם כואב. גם לא בטוח אם יש קשר אך לפעמים מרגיש שיש משהו שלוחץ לי על תחתית הגרון ולא נעים לנשום ממש. מה כדאי לעשות? לבקש CT אולי? מה זה יכול להיות? תודה על העזרה.
שלום רב, יש להבדק ע"י רופא-זה נשמע ע"פ הלחיצות והכאב משהו שקשור למערכת השרירים או השלד. בכל מקרה מומלץ על אקו לב ומבחן מאמץ בריאות שלמה