כאב בשכמה ובגב העליון
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, כחודש אני סובלת מתופעה מוזרה. כאשר אני בולעת, מזון, שתיה או משהקת אפילו, אני מרגישה מין זרם בשכמה ממש ליד יד ימין. הכאבים מאוד קלים, אני מרגישה טו ובריאה בדרך כלל. אף רופא לא יכול לתת לי תשובה רופא אאג עשה צילום דירף האף וצילום חזה והכל תקין, גסטרו שלחה אותי לגסטרוסקופיה אך אמרה שטף פעם לא שמעה על תופעה זו, ה אורטופד אמר שגם לא שמע אבל נתן כדור נוגד, דלקת.טני כבר ממש משתגעת ולא מבינה ממה זה יכול להיות. מה דעתך? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה