טיפול אצל רופא שיניים? אפשר?
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בן 70 + .יש לי את כל השיניים (סתימה אחת ). פעם בשנה מטפל אצל שיננית ( בגלל כיסים חניכיים 4 ממ עשרות שנים )יש לי בקרוב תור לטיפול שנתי .האם לוותר השנה על הטיפול ולדחות לקיץ הבא??איך רופאי השיניים נערכים לטיפול??(חדר סגור, מזגן- אני בגיל המסוכן ) תודה
איגוד רופאי השיניים הוציא הוראות ברורות על החזרה לשגרה. ניתן לחזור לטיפולי שגרה עם שמירה על הכללים במפורטים. לדעתי שינניות עדיין לא חזרו לתפקוד-יש צורך לבדוק. אני בטוח שאם יוחלט על חזרה לשגרה זה יהיה תחת הגבלות אשר יאפשרו לך לבצע את הטיפול בבטחה. בהצלחה ובריאות שלמה