איוורר הבית במלחמה נגד חיידקים ווירוסים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למה אומרים שחשוב לאוורר? הרי זה לא שהוירוסים והחיידקים"מתעופפים "להם החוצה מחלון הבית לרחוב.לא? ואם כן אז הוירוסים שייצאו לא יידברו את מי שעובר ברחוב?? ולחלופין-וירוסים וחידקים לא ייכנסו הביתה מהחלון הפתוח??
חשוב לאוורו כדי לשמור על סירקולציה (כניסה ויציאה של אויר) בגלל אנשים שנמצאים בחלל סגור בד"כ אין וירוסים וחיידקים שעוברים באויר סתם ככה ומדבקים למעט אם יש חולה באזור בריאות שלמה
לא הבנתי