הופעת דם בליחה ויובש בלע
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , כמה ימים תחושה של יובש בחלל הבליעה, והיום התעוררתי בבוקר עם ליחה מעט דמית (בצוות ורוד בהיר). לאחר מכן בערב רצתי באוויר קר וכשחזרתי מהריצה שוב היתה מעט ליחה דמית. רגילה להתעורר עם ליחה / נזלת שקופה בשל אלרגיות לאבק, כמו כן יש אסתמה קלה גם בתגובה לאבק. חוץ מזה בריאה . האם נחוץ לבדוק בדחיפות? האם יש סימנים אדומים שיש לעקוב אחריהם? נמצאת באוסטרליה ובשל המצב מעדיפה שלא לגשת לבדיקות רפואיות אם אין דחיפות. תודה.
שלום רב, נראה כי מדובר על מעט דם בליחה כתוצאה משיעול של מלה ויראלית בשלב זה אין מה לבדוק ואפילו מומלץ לא להגיע לרופא או לחדרי מיון כל עוד אין כמות גדולה של דימום. והיה וזה מחמיר יש לפנות לרופא משפחה