הליטוזיז
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום, בעקבות חודשים של ריח רע מהפה הלכתי לרופא גסטרו. הוא שלל שמקור הבעיה מגיע שדברים הקשורים לגסטרו (כולל מבחן נשיפה שיצא נקי). הוא שלח אותי למרפאת הליטוזיז,אמר שזה קשור לחיידקים שיושבים בבלוטות הרוק? (נראה לי) רציתי לשאול את דעתך ,האם את המכיר מה זו המרפאה הזו והאם יכול להיות באמת קשר לתופעה. (נשלל בעיות של חלל הפה עי רופא שיניים ) תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הליטוזיס היא סיבה נפוצה מאוד למה שאתה מתאר-אני מאוד ממליץ פנייה למרפאה אנא קרא ברשת את המידע הנרחב בנושא בירואת