בדיקת פילורי בנשיפה מול צואה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי. אני בן 35. מגיל 17 בערך אני יודע שיש לי פילורי כי בדיקת נשיפה תמיד מגלה את החיידק לאורך השנים. לפני כמה ימים עשיתי בדיקת פילורי בצואה ויצא שלילי. איך זה יתכן? האם יתכן שהבדיקת נשיפה לא אמינה ככ ואולי לא היה לי פילורי כל השנים, אשמח להסברין אפשריים ומה לבדוק.
לקריאה נוספת והעמקה
אני משער כי לאחר בדיקות חיוביות אתה נוטל טיפול לחיידק שמטרתו להעלים את החיידק. יכול להיות שהטיפול עבד...בנוסף, בדיקת הנשיפה היא בד"כ בדיקה טובה ומהיימנה
לא לקחתי שום טיפול זה הקטע. גם לא תרופות מפחיתות חומצה. כלום