בדיקת שתן לכללית ולתרבית
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, המון תודה רבה על תשובתך מתאריך27.12 יש לי מערכת שתן מאספת כפולה.האם בגלל זה יש צורך באנטיביוטיקה לדעתך? שוב המון תודה רבה לך.
לקריאה נוספת והעמקה
כתבת בתשובתך "והיה ואין לך תסמינים כמו צריבה או שריפה ואת אינך נמצאת בקבוצות סיכון כמו נשים בהריון או בעיות מבניות במבנה מערכת השתן-אין מקום לטיפול ואין צורך ליטול אנטיביוטיקה". האם מערכת שתן מאספת כפולה נחשבת כבעיה מבנית?
נועם שלום, זה לא נחשב קבוצות סיכון ולכן אם אין תסמנים של צריבה ושריפה אין מקום לטיפול אנטיביוטי-את צריכה להתעקש שלא יתנו לך בכדי שלא תפתחי בעתיד עמידות לתרופות בהצלחה