עמילז וברזל-בדידקות דם שנתיות
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 45, בעל בריאות תקינה. לא נוטל תרופות. צמחוני. בבדיקות דם שיגרתיות שאני מבצע בשנים האחרונות נצפת מגמת עליה קבועה בעמילז שעומד עתה על 94 וירידה קבועה בברזל שעומד עתה על 86. פניה לרופא המשפחה הסתכמה בתשובה שהכל תקין ונורמלי ושאין צורך בהרחבת הבדיקות. לעניות דעתי המגמה ברורה. אשמח לשמוע דעתך בנושא ןאם כדאי לפנות לגורם נוסף ולמי?
שלום רב, אני מחזיק בדעה הדומה לרופא המשפחה שלך-כל עוד אין ליה חריפה ומשמעותית אין צורך בהרחבת בירור.