בדיקות דם המצביעות על סכרת
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אבא שלי בן 78 עבר לפני כחצי שנה בדיקות דם, רמת הגלוקוז יצאה 130 וה A1C יצא 7.3 עקב התחלפות רופאי משפחה נושא הסכרת התפספס והוא לא קיבל טיפול. היום הוא חזר על בדיקת הגלוקוז שיצאה 153. לאור התוצאות הוא מתעקש לנסות ולהוריד את רמת הסוכר ע"י דיאטה וספורט, ושאלתי היא האם רמת סוכר זו נחשבת מסוכנת או ניתן להמתין 3-4 חודשים ואז לקבל החלטה סופית? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שכחתי לציין שבבדיקה השניה אתמול הA1C ירד ל 6.3
אבא שלך חושב בהחלט נכון, השלב הראשון הוא שינוי אורחות חיים, אכילה בריאה ופעילות ספורטיבית. אם כמה חודשים זה לא מועיל ניתן להתחיל טיפול תרופתי