תחושת שריפה/ עיקצוץ בירך
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בימים האחרונים אני חש תחושה עזה של צריבה/שריפה/עיקצוץ חזר ברגל הימנית בירך (מהאגן עד מעל הברך) הדבר קורה לי בעיקר שאני יושן. ויש גם לפעמים תחושה של קצת נימול אבל ממש קצת.לאיזה רופא אני צריך לפנות? האם זה מסוכן? אני בן 42 גובה 1.71 שוקל 162 קילו. לא עוסק בפעילות ספורטיבית, לפני כחודש התחלתי דיאטה. אולי חסר לי ויטמנים? בבדיקות סוכרת לפני שבוע היה לי 94. אני יכול להגיד שאני בזמן האחרון נהגתי להתקלח במיים רותחים אז חשבתי שזה מה שגרם לכך, אך נראה לי שזה לא סביר. אודה לעזרתכם.
אני מציע שתתחיל מרופא משפחה, הערכת גב ובדיקת דיסקים ואז אם לא ימצא אולי נוירולוג . בהצלחה