הבהרה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כדי להיות בטוחה שתקרא אני פותחת שאלה חדשה (כי לא תמיד ענית על שרשורים).. חשוב לי לאמר שלא נזפתי.. וסליחה שזה נשמע ככה... לפעמים על הכתב זה נשמע לא טוב אבל באמת זו לא היתה הכוונה שלי.. למה מי אני ולמה שאנזוף במישהו שעוזר לי או במישהו בכלל? תודה על התשובות עד עכשיו.. אתה כמובן לא חייב לי כלום ובאמת ענית בסבלנות.. באמת שרק ביקשתי מידע לקריאה על הבדיקה וניסיתי להסביר שקיבלתי 5 חוו"ד שונות מ- 5 רופאים ואני לא יודעת להחליט.. תודה וסליחה אם נשמע שנזפתי... אני ממש לא כזו.. המשך חיים טובים ותודה על העזרה עד עכשיו
לקריאה נוספת והעמקה