הכנה לבדיקת קולנוסקופיה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני אמור לעבור בפעם הראשונה בדיקת קולנוסקופיה בהוראות הכנה כתוב שיום לפני הבדיקה אין לאכול פירות וירקות וכו', ושלאחר ארוחת צהרים יש לשתות מרק צח או מים או מיץ פירות צול תה ונס קפה. 1. מה זה מרק צח? האם מרק שהתבשל בו עוף וירקות גם בסדר (כמובן מבלי לאכול את העוף או הירקות עצמן)? 2. אפשר להמתיק את הקפה והתה עם סוכר וממתיקים אחרים? 3. מה לגבי קפה עם תוספת של חלב? (זה רלוונטי גם לערב שלפני הבדיקה וגם לבוקר של יום הבדיקה) 4. האם יש צורך בצום מנוזלים זמן מה לפני הבדיקה עצמה או ששתיה שותים רגיל ללא הגבלה? תודה רבה
1.במרק צח הכוונה שלא יהיה ירקות או חומרים הקשים לעיכול 2.אין שום בעיה להמתיק עם ממתיקים 3.ניתן מעט חלב בקפה-לא בכמויות גדולות 4.אין הגבלה על שתיית נוזלים בהצלחה