לא קיבלתי תשובה לשאלות שלי..
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לא ענית לי על שום שאלה.. אני רוצה לקרוא במדויק על הבדיקה "פיסטולוגרפיה".. איפה אפשר למצוא מידע? באיזה תנוחות שוכבים ומה בדיוק עושים בה? הייתי אצל כמה רופאים כל אחד חושב משהו אחר בקשר להמשך טיפול.. אין לי יכולת וידע להחליט לבד.. והתשובה היחידה שלך "החלטה שלך".. איך אני אמורה להחליט?
שלום רב, פורום אינטרנט הוא לא המקום לקבל תשובות לשאלות רפואיות מורכבות-זה רק ייעוץ מינמלי. לאורך כל התקופה עניתי בסבלנו לשאלות שלך למרות שזה לגמרי לא תחום המומחיות שלי. אני מבקש שבמקום לנזוף בי תפני לרופא המשפחה שלך בשאלות הללו בריאות שלמה
לא נזפתי.. סליחה שזה נשמע ככה... לפעמים על הכתב זה נשמע לא טוב אבל באמת זו לא היתה הכוונה.. תודה על התשובות עד עכשיו.. אתה כמובן לא חייב לי כלום ובאמת ענית בסבלנות.. באמת שרק ביקשתי מידע לקריאה וניסיתי להסביר שקיבלתי חוו"ד שונות מכל רופא ואני לא יודעת להחליט.. תודה וסליחה אם נשמע שנזפתי... אני ממש לא כזו