סטטוסקופ שבודקים איתו
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עד כמה הסטטוסקופ נותן אינדיקציה כאשר בודקים איתו ? כי תמיד בבדיקות שעושים רופא משתמש בזה ככלי עזר, מה רוצים לברר דרך הסטטוסקופ ? עד כמה הוא יעיל ? ונותן מידע בבדיקה ?
לקריאה נוספת והעמקה
סטטוסקופה הוא כלי האזנה של הרופא -בד"כ ללב ולראות. דרך האזנה אנחנו מגים מגוון רב של בעיות כגון דלקת ריאות או אוושות מסוימות בלב המראות על פגם מבני. בנוסף ניתן להאזין לבטן-קולות מערכת עיכול וכיו"ב. לסיכום-תפקידו של הסטטוסקופ הוא להגביר עוצמת קולות של איברים לשימוש הרופא