כאבי בטן חזקים ועמום מהטבור מטה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ב-2008 עברתי פרפורציה עקב נקב בתריסיון מביצוע של ERCP שהסתבך יש לי דלקת לבלב בבירור נמצא שיש לי אבנים בדרכי המרה ובשבוע הבא יש לי שוב ERCP בחודשיים האחרונים יש לי כאב בטן מהטבור מטה כאב מאוד חזק עמום-הייתי במיון כמה פעמים ולא נמצא דבר, השאלה האם בבדיקת ERCP יכולים לגלות מה הכאבים, ואם לא ממה זה נובע כי הכאבים הם בלתי נסבלים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, עושה רושם שאתה נמצא בבירור מתקדם מאוד. בדיקץ ERCP מטרתה להבין את פשר הכאב ולפתור חסימות-זה הכיוון. בהצלחה!!!!