פה כאב שריר בלסת והלשון
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לעיתים יש לי בפה כבדות יותר עם הלשון ( לא יודע אם זה מלחץ כאילו עומד להבלע חלילה הלשון) כאב שריר בלסת והלשון ולא יודע ממה זה נגרם? איך ניתן לטפל בזה? תודה
יש לי כאב בשריר הלסת ובעיקר הלשון זה קורה לי כבר שנתיים קשה לי לתאר איך זה אבל זה לא כואב ממש פשוט הלשון כבדה לי וכאילו כמו שנתפס שריר כך אני מרגיש בלשון בהתחלה חשבתי שזה בגלל שיניים חניכיים איזה רפואה יכולה לתת לי מענה לזה האם אף אוזן גרון? תודה