שיעולים בהריון לאחר אכילה או שתייה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ד״ר. בשבוע 30+4. לאחרונה התחלתי להשתעל לאחר שתייה או אכילה כאילו זה מדגדג לי בגרון. בהתחלה חשבתי שזה סתם ויעבור, אבל הדבר טאם עבר. האם לדעתך יש סיבה לדאגה או לפנייה לרופא המשפחה?
שלום רב, זה תלוי אם זה מפריע לך מאוד ופוגם בשדרת החיים שלך. בהריון בשבוע מתקדם יש שינויים במנח העובר ולכן נוצר לחץ פיזי על מרומות מסויימים שיכול לגרום לתופעה שאת מתארת. כל עוד שאין פגיעה באיכות חיים שלך או תופעות אחרות, אנ י מקווה שזה יעבור