צואה תפוחה ומסריחה התייעצות
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בבדיקת צואה שעשיתי לפני מספר חודשים התגלה לי טפיל בלסטוציטיס הומניס.לא לקחתי טיפולבכלל.יש לי צואה בצבע חום כהה תפוחה, מסריחה ואולי מבריקה האם כדאי לפנות לגסטרו בגלל פגיעה בלבלב כדי שיבדוק את רמת השומן בצואה לדעתך?
כמו כן במרבית הזמן יש לי צואה רכה והיו מספר פעמים שהיתה לי צואה רכה וגם מעט מתפזרת באותו הזמן.
עוד דבר ששכחתי יש לי צואה בדרכ כל שלושה ימים
לא נראה כי יש במה שאת מתארת בעיה חריפה בנוסף לעובדה שנמצא טפיל בצואה. לא כ"כ הבנתי למה לא לקחת טיפול?