התנפחות בפנים שנלווית למחלה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביום חמישי האחרון התחלתי להרגיש חולה, זה התחיל בכאב גרון, המשיך לחולשה בגוף ,בערב מדדתי חום של 38.4, ובינתיים הרגשתי תחילת שינוי באיזור התחתון של הפנים , שינוי שלא נראה בינתיים, למחרת,יום שישי, הלכתי לרופא שזיהה דלקת בגרון, קיבלתי אוגמנטין שהתחלתי מייד לקחת. בשישי בערב כבר הייתי נפוחה בחלק התחתון של הפנים וכך המשיכה התופעה גם בשבת. במשך הלילה שבין שבת לראשון ירדה הנפיחות עד שנעלמה לחלוטין ביום ראשון. אני רוצה להדגיש שתחילת תהליך הנפיחות החל לפני שהתחלתי לקחת אנטיביוטיקה. אני מודאגת מאוד. זה לא קרה לי מעולם. מה זה יכול להיות? אודה לתשובה
שלום רב רחלי-קשה לי להעריך דרך האינטרנט אם זה הייתה תגובה אלרגית או נפיחות אחרת. אני מאוד ממליץ שתלכי להיבדק ע"י רופא