ממשיכה שאלה על לקיחת אופטלגין
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום המלצת לי לקחת כדורי אופטלגין כדי לחסוך לי זמן וכסף בטיפולי הלייזר (במקום לקנות אמלה),רציתי לשאול אותך אם אני לוקחת את האופטלגין (למניעת כאב בלייזר),למרות שאין לי כאב ראש או כאב פיזי אחר בגוף (שבדכ לזה הכדור מיועד),אם זה יכול לגרום לי לעייפות או סחרחורת ? אני לוקחת תמיד 2 כדורים אם כואב לי הראש לדוגמא,אני מניחה שזה גם הכמות שאני אצטרך ללייזר, השאלה אם אני לא ארגיש מסוחררת או עייפה כשאקח את הכדורים בלי שכואב לי משהוא בגוף? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
אופטלגין לא גורם לסחרחורת או לעייפות לא תרגישי גם אם תקחי שלא כואב לך-המטרה היא למנוע כאב