עזרה בפענוח תוצאות בדיקת שתן
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אודה לעזרה בפענוח תוצאות בדיקת שתן.. רמת חומציות 5 כשהגבול התחתון הוא 5. תמיד היה לי 7.. ניטריט ואריתרוציטים לא היה ניתן לבדוק כי מצאו חומצה אסקורבית. אני לא נוטלת ויטמין C... והרבה זמן לא אכלתי פירות הדר... ממה זה עוד יכול להיות? פרוטאין- 10.0 mg/dL. Urobilinogen- תוצאה 2 כשהרף העליון 1. בבדיקת דם שעשיתי לפני חודש על הרבה תוצאות היתי צריכה לחזור בגלל דגימה המוליטית... קשור לזה? כל השאר ברור לי שתקין... אשמח לדעת אם גם מה שכתבתי הוא תקין או שדורש משהו..
לקריאה נוספת והעמקה
תודה!