כאבי בטן וממצא בסונר תודה רבה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 29 בריאה פניתי לרופא נשים בגלל כאבי בטן שמאלית תחתונה.כמו התכווצויות איחור במחזור( לא הריון בסוף) חום ושלשולים . רופא בדק אותי בדיקה גיניקולוגית ועשה סונר וגינלי אמר שהכל תקין גיניקולוגית אך כתב :" לולאות מעי באגן בפריסטלטיקה מוגברת עם מעט נוזל באגן" אני מוטרדת מה זה אומר המשפט הזה ? האם זה יכול להיות קשור לעובדה שבאותו יום שביצעתי את הבדיקה וגם יום קודם לכן הייתי גם עם וירוס של שלשולים? בדיקות דם מורחבות ושתן תקינות לגמרי.אשמח לשמוע את חוות דעתך המקצועית
לקריאה נוספת והעמקה