אשמח שתענה.. יש לי שאלה לגבי נפיחות בבטן ועוד כמה תסמינים ..
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי יש לי שאלה:אני חווה כשלושה שבועות נפיחות בבטן ויש לי יציאות פעמיים בשבוע..הנפיחות גבוה עד כדי כך שאני מרגישה נפיחות בפנים (רק הרגשה)ואני לא יכולה כל כך לאכול בנוסף כשנה אני חשה תחושת כבדות בידיים(לא קבוע היד) וקושי לפעמים בדיבור אין הכוונה שאני לא מדברת נורמלי אלא בגלל שאני מרגישה כבדה לפעמים קשה לי גם לדבר והגוף מרגיש כבד..(חשוב לציין שהמשקל שלי הוא תקין)אשמח שתביא לי כיוון מה יש לי..
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אלו תלונות מאוד לא ספציפיות-אני ממליץ שתלכי לרופא משפחה שיבדוק אותך ויתן לך הכוונה