הפסקת שימוש בפרדניזון לאחר התקף אלרגיה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופסור טישלר שלום. לפני כ-10 ימים היה לי התקף אלרגיה עם התנפחות אזור הפנים. טופלתי במשך 6 ימים בסטרואידים 40 מ"ג. עד להפסקה פתאומית שלי (ללא ידיעה שאסור לעשות זאת). כעת המצב שהאלרגיה אומנם עברה אך התופעות לוואי של הפרדניזון גרם לכך שכל הפנים שלי אדומות, יבשות וישנם בצקות ושינוי גוון עור. שאלתי היא בד"כ כמה זמן במצבים שכאלו המצב חוזר לקדמותו לחלוטין? האם יתכנן סיטואציה שבה התופעות ילווה אותי גם חודש - חודשיים? אני נורא מוטרד שכן עברו 5 ימים מאז הפסקת שימוש בכדורים והשינוי אינו "דרסטיי.
בד"כ זה אמור לעבור תוך כמה ימים עד 7-10 אם לא עבר עד אז אני מציע שתבדק ע"י רופא בריאות שלמה