סיכוי הדבקה בכלבת בויטנאם
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני מטייל כעת בויטנאם. לפני חמישה ימים בערך חבר טוב שלי שיחק עם כלב בן פחות משנה והכלב ליקק רבות את ידו. לאחר כמה שניות ידו של חברי נגעה לי באיזור הכתפיים שלי שעליהן יש חצ'קונים מגורים, פריחה וקצת שריטות (שריטות לא מדממות). האם אפשרי שבעקבות המגע של ידו של חברי עם הרוק של הכלב עליה ואחר מכן באיזור הכתפיים שלי, אני אוכל להידבק בכלבת? עשיתי שלושה חיסוני מנע במרפאת מטיילים לפני 4-5 חודשים עבור הטיול. אשמח לתשובה מהירה כי איני רוצה לקחת סיכונים מיותרים בנושא.
לקריאה נוספת והעמקה
מוסיף שהכלב היה מלווה בבעליו והינ ידידותי.