דלקת בדרכי השתן ואנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. בדיקת שתן אבחנה לאימי דלקת בדרכי השתן והרופאה הורתה לה ליטול מוקסיפן 3 פעמים ביום למשך שבוע. אימי מסרבת לקחת את האנטיביוטיקה בטענה שהיא מרגישה הטבה ושהיא לא רוצה שהאנטיביוטיקה תחליש אותה (כבר לקחה לפני כמה שבועות וזו פעם נוספת). האם הסירוב שלה שלא לקחת אנטיביוטיקה יכול לסכן אותה? האם אכן ייתכן שהדלקת עוברת מעצמה? תודה רבה, מתן.
לקריאה נוספת והעמקה
מטרת האנטיביוטיקה היא לטפל בדלקת ואם לא נוטלים אותה יכול להיות אחד משניים: או שהדלקת תעבור מעצמה והכל יהיה בסדר או שהיא תחמיר ותגרום לזיהום סיסטמי (כל הגוף). אי אפשר להכריח אף אחד לקחת טיפול אבל זה מאוד מומלץ