שאלה לגבי מיגור סטרפטוקוק A
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לפני כשבוע היה לי דלקת גרון. הרופא רשם לי אנטיביוטיקה, לא עשיתי משטח, אבל לאשתי יצא סטרפטוקוק A חיובי, עם תסמינים דומים. בכל אופן אני נוטל את האנטיביוטיקה, אני מרגיש כבר בסדר גמור. ובבדיקת רופא הכל בסדר. אני חרד מרוב הדברים שקראתי מסיבוכים שיכולים לקרות מסטרפטוקוק, אני חרד האם באמת החיידק חוסל בוודאות? ואיך אפשר להיות רגוע. לא הצלחתי לעשות משטח גרון כי יש לי רפלקס הקאה מאוד חזק. השאלה אם יש דרך אחרת לדעת בוודאות שהכל טוב ? האם זה שלקחתי טיפול ואני מרגיש טוב זה מספיק כדי להיות רגוע? תודה רבה!
זה בד"כ מספק. הדבקה בסטרפטוקוק אצל אנשים עם מערכת חיסונית תקינה בד"כ לא מביאה לסיבוכים חריפים. אם סייימת את הטיפול כולו ואתה מגיש טוב-זה סימן מצויין-הטיפול עזר!