האם זה הרפס או דלקת?
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בערך כבר שבוע שהשפתיים שלי מאוד יבשות ונסדקו ואפילו הגיעו למצב של דם, הסדק בעיקרון נהייה בשפה התחתונה קרוב יותר לבפנים הפה. היום קמתי והמקום התנפח ונהייתה שלפוחית במקום של הסדק ובנוסף שלפוחיות קטנות קצת מתחת לזה. אשמח לדעת אם זה הרפס ואם זה מדבקת, או שזה בעצם דלקת שנהייתה בעקבות הסדקים וזה לא מדבק? אם צריך אשלח תמונה ואשמח לעזרה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, סליחה על המענה המאוחר. לא ניתן לשלוח בפורום תמונות. קשה מאוד להעריך בלי לראות את זה אנא פני לבדיקה אצל רופא המשפחה