מחלה שיעול ליחה צרידות
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אשמח לאיזה כיוון כללי במסגרת הפורום אני גבר בן 26 בריא בדרך כלל לפני 10 התחילה לי הרגשה כללית של חולי כולל כאב גרון וליחה במשך חמישה ימים התנהלתי רגיל בשאיפה שזה יעבור עם כאב גרון נזלת והרבה מאוד!! ליחה צהובה קשה בגרון...לאחר מכן במשך 2 לילות התחיל לי שיעול מאוד מאוד חזק בלילה בשינה שמנע ממני לישון אז הלכתי לרופאת משפחה אמרה שהגרון נקי אבל הריאות נשמעות קצת עם דלקת צילום חזה יצא תקין קיבלתי כדורים לליחה ואניטיביוטיקה רוקס 150 לשבעה ימים.. אני ביום החמישי של האנטיביוטיקה ההרגשה הכללית השתפרה מעט הליחה הצהובה נעלמה לגמרי נשארה ליחה שקופה בכמויות קטנות אבל יש לי כמו צרידות ועדיין כאבים ברמה בינוניתקלה בחזה..האם זה תקין סביר?גם השיעול השתפר אבל לא נעלם עדין קיים בעוצמה ותכיפות קטנות יותר