תנועות כמו עובר בבטן העליונה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני פחות משנה עברתי גם קולונוסקופיה וגם גסטרוסקופיה והכל תקין. לפני שנה ארולסטרסאונד בטן תקין למעט כבד שומני לאחרונה מרגישה יש תנועות "גל" שמזכירה תנועת עובר בצד שמאל בטן עליונה, עם קשר או בלי יש גם הרבה מאד גזים.מה זה יכול להיות? אגב יש גם חרדה ברקע..תודה
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב, סליחה על המענה באיחור קצת קשה לענות בלי לבדוק אותך-אני ממליץ שתשבי על רופא גסטרו מומחה שינתח את כל הבדיקות שעשית עד היום, יבדוק אותך ותחשבו יחד על כיווני פעולה בריאות שלמה