מה זה היחלשות המערכת החיסונית
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב מה הכוונה בהיחלשות המערכת החיסונית? האם בבדיקות דם שגרתיות (ספירת דם ומדדי דלקת וכדו') יש רמזים לכך שמערכת החיסון נחלשה, או שזה יכול לקרות גם ללא כל ביטוי בתמונת הדם? (בדיקות הדם אצלי תקינות). ושאלה ספציפית. אחת הסיבות להתפרצות הנגיף שגורם לשלבקת חוגרת, זה מערכת חיסון חלשה. מה זה אומר לגבי בחור בן 43 שמקבל פתאום שלבקת חוגרת? שמשהו במערכת החיסון שלו לא תקין? תודה על המענה
בוקר טוב, סליחה על המענה באיחור בד"כ אין סיבה לאיש בריא בן 43 להחלשות מערכת חיסונית-יש סיבות רבות ומחלות רבות שגורמות לכך אולם הן בד"כ מחלות קשות. זה שקבלת שלבקת חוגרת לא אומר כלום על מערכת החיסון שלך בהכרח-יש אנשים שללא כל סיבה מקבלים את הנגיף. באופן כללי יש רמזים בבדיקות הדם הכלליות שבעיקבותיהם עושים בדיקות מקיפות ומורכבות יותר לפגיעה במערכת החיסון