שאלה בקשר לנשימת אבק של תינוק בן 4 חודשים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , היום הלכתי עם בני בן 4 חודשים לאיזה חנות , מצד ימין של החנות בונים שם , וראיתי ענן גדול של עפר בסביבה , כמובן שמיד נכסתי עם בני למקום סגור , האם כתוצאה מכמה שניות שנשם את האבק ( אם בכלל ) יכול להגרם לו נזק ? יש לציין שלאחר מכן לא השתעל , והרגיש טוב , אך התעטש פעם אחת .אודה לתשובה .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, לשאיפה חד פעמית בכמות לא גדולה כמו שמתואר אין השפעה בריאותית כלל לשאלות נוספות בנוגע לרפואת ילדים תרגישי חופשי לפנות בפורום רפואת ילדים באתר בריאות שלמה