צילום רנטגן חזה ללא הגנה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי , כשבתי היתה בת שנה עשו לה צילום חזה 1 , העניין הוא כזה שלא זכור לי אם שמו לה מגן עופרת על הבטן ומאז אני מאוד מוטרדת מההשלכות של זה..במידה ולא שמו לה מגן האם יכול להיות שנגרם לה נזק בלתי הפיך לשחלות כתוצאה מהקרינה ? האם זה משתווה לקרינה שבטיסה ארוכה ? ( הרי בטיסה ארוכה אין מגן עופרת , האם ניתן להשוות בין המקרים ) אודה לתשובה באם יש לך מושג ! מאז המקרה זה מאוד פוגע באיכות חיי. תודה :))
שלום רב, אין משמעות לבדיקת רנטגן אחת או אפילו כמה רמת הקרינה היום היא כ"כ נמוכה שזה ממש לא מהווה בעיה כמובן לא כך המקרה בבדיקות CT או כדומה תסירי דאגה לחלוטין מלבך ותמשיכי בשגרת חייך הכל בסדר עם השחלות של בתך
.