חיידק בבתי חולים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום... כבר חמש קרובי משפחה שלי עלו לבית חולים בגלל משהו מסוים נדבקו שם בחיידק ונפטרו בבית חולים.. הם עלו לבית חולים כי הם היו חולים אבל הם לא היו במצב של למות ופתאום נתנו להם גג 10 ימים... אני קוראת שזה ממש נפוץ.. לא ברור לי איך רופאים לא נדבקים בחיידק- האם בגלל שיש חיסון שמתחסנים? ואם יש כזה אז למה לא מחסנים את החולים? מפחיד ממש..
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אני צריך קצת יותר פרטים להבין על איזה חיידק מדובר אין חיסון שנותנים רק לרופאים ולא לחולים-אין דבר כזה