אכילת חריף
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אבי רציתי לשאול האם אכילה של מאכל חריף, נגד הרצון "הטבעי" של הגוף לדחות אותו, כלומר בעזרת שתיית מים מרובה והפסקות כדי "להמתיק את הגלולה" - האם יש בכך סיכוי לפגיעה בריאותית כלשהי? אם כן, האם יש דרך בה ניתן לאכול חריף ללא חשש? תודה רבה
שלום רב, באכילת חריף אין חשש לפגיעה בריאותית למעט התחושה של צריבה ושריפה בפה הדרך להמתיק עם מים אינה משנה את העובדה שלא מדובר בדבר מסוכן כמובן למעט מוצרים מאוד מסויימים שאין לנו בארץ בריאות שלמה