בדיקת אולטרסאונד מעט לחוץ
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני גבר בן 28 נשלחתי בגלל תחושה קצת לא נוחה בבית שחי ימין לאולטרסאונד של 2 בית השחי. להלן התוצאות: לא הודגמה פתולוגיה פוקאלית בבית שחי ימין. בבית שחי שמאל הודגמו שתי בלוטות לימפה קטנות, בקוטר עד מ 5" מ, בעלות מבנה תקין,היפרווסקולריות. בלוטות לימפה בודדות לא מוגדלות תגובתיות בבית שחי שמאל . האם יש צורך להמשיל בירור האם זה מסוכן? ומה זה היפרווסקלרית? תודה דוקטור
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, תוצאות בדיקת האולטרה סאונד שהראת הן תקינות היפרווסקולריות זה מונח בהדמייה-כלי דם/מבנים אחרים מרובים-אין לזה שום משמעות בבדיקה שלך