המשך שאלת חום גוף תקין
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המשך שאלה המשך שאלה מקריאה באתרים רפואיים הבנתי שחום גוף אידאלי בבוקר אמור לנוע בין 36.8-37.0 כשאני מודד את החום בבוקר אוראלי התוצאה 36.2 בבדיקה רקטלית עוד חצי מעלה יוצא שאני עם טמפ' גוף תקינה איך להתיחס לבדיקה האם תמיד במדד של בדיקה אוראלית ?
אנחנו מתייחסים לרוב למדידת חום בפה ולא מוסיפים חצאי מעלה מה עוד שאין ממש הבדל בין 38-38.5 וכך הלאה אם אתה רוצה להיות מדויק אז באמת תוסיף חצי מעלה למדידה בפה....אבל שוב, זה די חסר משמעות קלינית בריאות שלמה