סטרפוקוק בדרכי השתן אחרי 10 ימי זינט
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מצאו לי סטרפוקוק שיושב בדרכי השתן נתנו לי 10 ימי זינט , היום היה היום האחרון ועדיין אין שיפור במאה אחוז היה לי גם בסינוסים וקנה נשימה שם עברו מה עושה עם הדרכי השתן ולא רוצה עוד 10 ימי אנטיביוטיקה ?
זה עדיין מציק ולא עובר כבר יומיים אחרי שסיימתי ולא טוב לי לקחת עוד פעם אנטיביוטיקה מה יכולה לעזור זה לא כיף ככה חייבת תשובה לגבי השאלה מה21 והיום
שלום רב, יש לבדוק בתרבית השתן למה החידק רגיש ולטפל על פי זה לא יכול להיות שהוא רגיש רק לזינט-למרות שזינט זו תרופה מצויינת לדלקת בדרכי השתן