MRIוניתוח בקע מיפשעתי
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא בן 59, לפני שנה ורבע עברתי ניתוח , דו צדדי,לפרוסקופי לבקע מיפשעתי הושתלו רשתות פרולן 13*15 בשני הצדדים, עקב צרידות ממושכת ,וקישריות בבלוטת התריס,אני נשלח לבצע דימות MRI צוואר לרקמות רכות, העניין הוא הניתוח שהיה, עיניין הקיבוע של הרשתות, שאני מניח נעשה עם סיכות, האם מותר לי או אסור לבצע בדיקת MRI ? מקבעים את הרשתות בסיכות מתכתיות? אשמח לקבל תשובה, ולשמוע הסבר על הנושא, האם מותר או אסורה הבדיקה תודה מראש
שלום רב, אין שום בעיה לבצע MRI לאחר ניתוח בקע בכל מקרה יש ליידע את הרדיולוג (רופא מבצע הבדיקה) על זה, אבל אין בעיה לביצוע בריאות שלמה