שאלה דחוף מאוד!!!

דיון מתוך פורום  רפואה פנימית

28/10/2017 | 23:37 | מאת: אנונימי

האם זיוף בדיקות זה פלילי? כלומר מה עושים אם מגלים על זיוף?

זיוף בדיקות למטרת הונאה היא עברה פלילית

29/10/2017 | 08:36 | מאת: אנונימית

רציתי לעשות ניתוח יותר אסטתי מרפואי. ובשביל זה ביקשו ממני בהתחלה לעשות בדיקות שגרה. וגיליתי שבדיקות חוזרות לא תקינות וזה גורר עוד ועוד בדיקות. ביקשתי מאחותי שתעשה במקומי חלק. אחרת זה לא ייגמר. היא עשתה בשבילי בדיקות דם אחרונות ואקו לב (אני עשיתי הולטר שלא יצא תקין). אני בריאה סה"כ ולכן היה אבסורד שלא יוצא תקין. גם מרגישה מעולה ואני צעירה. ביום שישי הרופא שלי אמר שמשהו לא הגיוני בבדיקות שלי. הוא עדיין לא מבין מה. אבל הוא ממש התעקש שמשהו מוזר. נלחצתי והתחלתי לחשוש שזה פלילי אם יגלו.. פעלתי בטיפשות. השאלה מה האפשרויות שלי עכשיו? עדיין לא עשיתי את הניתוח ונראה לי אוותר עליו. מקווה שאי אפשר לדעת את זהותי בפורום.

הסיבה לביצוע בדיקות לפני ניתוח היא בדיוק לעלות על תוצאות לא טובות או דברים שלא ידעת עליהם גם את מרגישה מצויין! ניתוח זה פרוצדורה שיכולה להיות מאוד מסוכנת והמטרה היא לדאוג לסכן אותך כמה שפחות. אני לא מבין מאיפה עלה לך הרעיון המאוד מטופש לשלוח את אחותך לבצע בדיקות במקומך בכדי שאת תוכלי לעשות ניתוח. אני ממליץ לך מאוד להתייעץ עם עו"ד או איש מקצוע אחר שמבין בתחום-הבדיקות שאחותך עשתה ורשומות על שמך ישארו תמיד על שמך ומשנים את התפיסה הרפואית עלייך-יש לזה השלכות משמעותיות בעתיד אנא מצאי עזרי מקצועית בהקדם האפשרי

30/10/2017 | 09:29 | מאת: אנונימית

אני לא מסוגלת להודות במה שעשיתי. אני מתביישת. ויתרתי על הניתוח. זה נבע רק מלחץ ותסכול מהכמות של הבדיקות. וגם הרבה לא יצא תקין לא ידעתי איך נפל עליי. לא חשבתי לעומק. אני יודעת שנהגתי בטיפשות ואני מצטערת. אם לא אלך כמה שנים לרופא? הבדיקות הרי עוד כמה שנים לא יהיו רלוונטיות. לא? אני גם לא רוצה לסבך את אחותי. אני בבעיה... אם אעבור קופת חולים? ויתרתי על הניתוח כך שאין פה סיכון ואני לא הולכת להונות אף אחד... לא חשבתי שאני עושה הונאה.. אבל תכלס זה מה שעשיתי.... אבל אני לא אשתמש בזה

31/10/2017 | 07:22 | מאת: נעמה

אני בהלם ממה שקראתי... ממש יכלת לסכן את עצמך. ניתוח זה לא משחק. סליחה שאני מתערבת רק חייבת לאמר שהאפשרות שלך לא ללכת לרופא כמה שנים לא רלוונטית. אין לך מושג מה יהיה במהלך השנים וזה לא בחירה של אדם אם להיות חולה או לא, מה גם שכתבת שהבדיקות שלך לא חזרו תקינות... כלומר כבר ישנן בעיות. ואם במודע תמנעי מללכת לרופאים הנה את מסכנת את עצמך שוב. ממליצה גם להתייעץ עם עורך דין- מהמעט שאני מבינה עברת על כמה עברות (אחותך החזיקה את הת.ז. שלך, בזבוז כח אדם ומשאבים, זיוף והונאה ועוד). כתבת שאת מתביישת- באמת מביך. אבל אין לך ברירה. אאחל לך בהצלחה בתהליך.

31/10/2017 | 07:40 | מאת: אנונימית

תוכל למחוק את ההתכתבות הזו? סתם כך שורה תחתונה לא בזבזתי משאבים אלא חסכתי. אם אחותי לא היתה עושה במקומי הייתי עושה עוד הרבה מאוד בדיקות! לדוגמה- היתה בדיקת דם שלא יצאה תקינה ומומחה רצה שאחזור עליה ואם שוב לא ייצא תקין אז אצטרך MRI. אז פה חסכתי MRI. אני לא באה להצדיק והבנתי שטעיתי!! תמחוק אם אפשר תודה

מנהל פורום רפואה פנימית