להתחיל טיפול בכולסטרול
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בן 72, בריא בד"כ. מטופל ב OSMOADLAT , ל"ד מאוזן. שאר הבדיקות תקינות. ערכי הכולסטרול: CHOLESTEROL: 211, ערך רצוי קטן מ200 TRIGLYCERIDES: 44, ערך רצוי קטן מ 150 CHOLESTEROL-HDL: 62, ערך רצוי גדול מ 40 CHOLESTEROL-LDL calc: 140.3, ערך רצוי קטן מ 100 NON-HDL- CHOLESTEROL:149, ערך רצוי בין 35 ל 150 האם צריך להתחיל בטיפול תרופתי בעיקר בגלל ה CHOLESTEROL-LDL calc? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב חיים, ערכי הכולסטרול שלך בסדר - אין חריגות חריפות מאוד בשילוב עם גילך אני הייתי מתחיל לך טיפול תרופתי לשם מניעת מחלות לב ושבץ אין דחיפות אולם מומלץ