מגנזיום לאורך זמן......
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד'ר לוין יש לי שאלה מחולקת לשתיים : א)האם ניתן לקחת מגנזיום במינונים לא גבוהים על בסיס קבוע למשל 200MG פעם ביום ? ראיתי שאנשים שיש להם בעיות בכליות לא מומלץ להם לקחת ללא התייעצות עם הרופא . ב)האם מי שאין בעיות בכלל בכליות יש מציאות כזו שתוספי מגנזיום יכולים לגרום לבעיות בכליות ? תודה רבה לך
לקריאה נוספת והעמקה
באופן עקרוני ניתן לקחת אבל בפיקוח רופא בלבד-לרמת מגנזיום גבוהה יכול להיות השלכה בריאותית משמעותית. אם לוקחים את התוספים בפיקוח רופא לא אמור להיות בעייה בכליות