אופלודקס דוקסילין וכוס בירה גדולה
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני ביום האחרון של האופלודקס וביום ה 8 לדוקסילין... היום לראשונה מימי הטיפול שתיתי כוס בירה יחסית גדולה ומרגיש קצת שורף בבטן... איזה נזקים ייתכן ועשיתי?
לקריאה נוספת והעמקה
סביר שלא עשית נזק מאוד גדול-יש בעיה עם הדוקסילין שאותה צריך לשתות עם כמות מים גדולה בכדי שלא יווצר מצב של צריבה באיזור הוושט/קיבה-pill iritation יכול להיות שיש לך מעט צרבת משילוב של בירה והתרופות-אבל כנראה שלא עשית נזק אם הכאב לא חולף עליך להיבדק ע"H רופא
שתיתי את כוס הבירה כשעה וחצי אחרי הדוקסילין.. ואין לי כאב אלא מעט צריבה כזו...