אחרי ניתוח לא מרגישה טוב בכלל
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בשלישי האחרון עשיתי ניתוח שרירי עיניים שנעשה בהרדמה מלאה. מאחרי הניתוח אני מרגישה על הפנים. ממש חלשה ומסוחררת. כאבים עצומים איפה שהתפרים- שותה אופטלגין. כבר אין לי חום (היה לי יום אחד אחרי הניתוח). היום התחיל לכאוב לי הגרון, התחלתי להשתעל והתחילו להופיע לי פצעים בשפה ובפה. מה אני יכולה לעשות זה ממש מתסכל מרגישה על הפנים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, תלונות כלו לאחר ניתוח מחייבות בדיקה והתייחסות הרופא המנתח אני ממליץ לפנות לבדיקת רופא בהקדם האפשרי!