סיכויי הדבקה באיידס בזמן הניית ציפורניים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, מקווה שהגעתי למקום הנכון... אני עושה ציפורניים במקום קבוע, כבר יותר מ-10 שנים. בזמן אחרון, הבחורה שעושה את העבודה, מדי פעם, פוצעצ אותי עם מספריים ומכשירי שיוף למיניהם. כמובן, שפעם בכמה זמם, המכשירים והמספריים עוברים תהליך של סטרליזציה, אך זה קורה לא אחרי כל לקוח, כמובן. השאלה שלי, האם יש סיכוי שהיא פצעה מישהי לפני ובצורה זו לקבל איידס, חס וחלילה- מה הסיכוי לכך ומה עלי לעשות עכשיו. אודה לתשובתך.
אין שום סיכוי להידבק במחלת האיידס במהלך טיפול ציפורנייים את יכולה להיות רגועה-אין שום סיכוי שבעולם, אפילו לא אפסי
מודה על תשובתך! למה זה כך? אשמח לקבל קצת מידע וידע בנושא. תודה מראש!