הצטננות,חום גוף מעט נמוך,שלשולים
דיון מתוך פורום רפואה פנימית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לוין, מזה מספר ימים הצטננות,חום גוף מעט נמוך,שלשולים, ותחושה של צביטה בצד שמאל של הבטן התחתונה. במה לדעתך מדובר ?מה האפשרויות? מה כדאי לבדוק? לאיזה רופא מקצועי לפנות? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב רונית, מצטער על התגובה המאוחרת התלונות שאת מתארת מתאימים מאוד למגוון רחב מאוד של וירוסים ומחלות עונתיות השכיחות מאוד בתקופה הזאת. אם עדיין לא חלפו התסמינים אני ממליץ ללכת לכל רופא משפחה שימקד תסמין מרכזי ומשם תמשיכו הלאה בריאות שלמה